Muğla’da Çanakkale Şehitleri İçin Anma Töreni
Muğla’da 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi’nin 111’inci yılı dolayısıyla Menteşe’deki Şehitler Anıtı’nda tören düzenlendi. Çelenk sunumuyla başlayan programda saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
Törene Muğla Valisi İdris Akbıyık başta olmak üzere il protokolü katıldı. Günün anlam ve önemine ilişkin konuşmalarda Çanakkale Zaferi’nin milletin bağımsızlık mücadelesindeki tarihi rolü vurgulandı.
Program, saygı atışı yapılması ve protokol üyelerinin şehitlik kabirlerine karanfil bırakmasının ardından sona erdi.