MUĞLA VALİLİĞİ’NDE BAYRAMLAŞMA YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ
Muğla Valiliği bahçesinde düzenlenen bayramlaşma programı, protokol ve vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Vali İdris Akbıyık’ın ev sahipliğinde gerçekleşen törende birlik ve beraberlik mesajları verildi.
Programa milletvekilleri, belediye başkanları, kurum müdürleri, siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Vali Akbıyık, alana gelen vatandaşları karşılayarak bayramlarını kutladı.
Konuşmasında birlik ve beraberliğin önemine vurgu yapan Akbıyık, huzurlu bir bayram temennisinde bulundu. Program, bayramlaşma ve sohbetlerle sona erdi.