Okçulukta Muğla Rüzgârı: 3 Altın, 1 Gümüş Madalya
Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü okçuları, Samsun’da düzenlenen Türkiye Kupası 3. Ayak Müsabakaları’nda büyük bir başarıya imza attı. Sporcular, turnuvadan 3 altın ve 1 gümüş madalya ile döndü.
Türkiye Okçuluk Federasyonu’nun Samsun’daki İlkadım Okçuluk Tesisleri’nde gerçekleştirdiği organizasyona 67 kulüpten 351 sporcu katıldı. Muğla’yı temsilen katılan 7 sporcu; bireysel, takım ve karışık takım kategorilerinde kürsüye çıktı.
Hazal Burun, Ece Su Demircan ve Eflal Duru Kaya’dan oluşan takım Büyük Kızlar’da, Hazal Burun & Emircan Haney ikilisi Karışık Takım’da, Emircan Haney ise bireysel Makaralı Yay Erkekler’de Türkiye şampiyonu olarak altın madalya kazandı. Genç Kızlar U21 kategorisinde ise Muğla takımı Türkiye ikincisi oldu.
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, sporcuları ve Antrenör Dr. Ejder Sözen’i tebrik ederek, “Sporcularımızla gurur duyuyoruz. Bu başarılar gençlere ilham kaynağı oluyor” dedi.