Ula’daki Huzurevi 5 Yıl Sonra Hizmete Açılıyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Ula Belediyesi arasında huzurevi tahsis ve işletme protokolü imzalandı. Beş yıldır atıl durumda olan huzurevi, eksiklerinin tamamlanmasının ardından hizmet vermeye başlayacak.
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, “Ula’da büyüklerimizin güvenli ve konforlu bir yaşam süreceği, 5 yıldızlı otel konforunda bir huzurevi kazandırıyoruz” dedi.
2014-2019 yıllarında yapılan ancak çatı sorunları nedeniyle kullanılamayan binanın onarımını Büyükşehir Belediyesi üstlenecek.
Ula Belediye Başkanı Mehmet Caner, huzurevinin 20 odada 40 kişiye hizmet vereceğini belirterek, “Yaşlılarımız burada sağlık, beslenme ve bakım hizmetlerini alacak. Büyükşehir’le iş birliği içinde bu projeyi hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.